محور اصلی  اعتماد اجتماعی نیروی انسانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: محور اصلی پیاده‌سازی اعتماد اجتماعی نیروی انسانی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا چمکوری در نشست نخبگان شهرستان دشتی با استاندار بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر در خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در اجرای طرح امید گفت: تعامل خوب فرماندار دشتی، امام‌جمعه خورموج و مسئولین شهرستان با دانشگاه آزاد خورموج وجود دارد که این امر باعث شده تا این واحد در اجرای برنامه‌های فرهنگی اقدامات مؤثری انجام دهد.

او افزود: طرح اعتماد اجتماعی یکی از طرح‌های است که باعث اتحاد اجتماعی در بین آحاد مردم می‌شود به گونه‌ای که سرمایه اجتماعی یکی از بهترین مباحث جوامع بشری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: اعتماد اجتماعی یکی از مؤلفه‌های مهم سرمایه اجتماعی است و وجود اعتماد اجتماعی برای حل مسائل اجتماعی باید منجر به ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه شود.

چمکوری گفت: در چارچوب حرکت موفقیت‌آمیز اقتصاد و توسعه سیاسی اجتماعی، اعتماد مردم به‌ نظام و دولت بیشتر می‌شود و هرچقدر اعتماد اجتماعی افزایش یابد روابط اجتماعی از تنوع و ثبات بیشتری برخوردار خواهد شد.

او در پایان گفت: محور اصلی پیاده‌سازی اعتماد اجتماعی نیروی انسانی است که استان بوشهر از نیروهای اجتماعی فراوانی برخوردار بوده که در صورت استفاده از توان فکری آن‌ها، می‌توانند در رشد و توسعه استان و کشور مفید واقع شوند.

204/200

کد خبر: 725869

وب گردی

وب گردی