به مناسبت روز درختکاری هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی به همراه دانشجویان و اساتید واحد با حضور بر مزار شهدای گمنام و کاشت 100 اصله درخت در یادمان شهدای گمنام و سایت واحد به نام ایشان و شهدای دانشجوی این واحد دانشگاهی علاوه بر ادای احترام به مقام والای شهدا با آرمان های امام و شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس واحد تویسرکان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت آیین درختکاری یک اصله نهال گردو در کنار یادمان شهدای گمنام غرس کرد.

طرح «یاد سبز شهدا» به منظور نگهداری محیط زیست و ارج نهادن به مقام شهدا هم زمان با دیگر واحدهای دانشگاهی در واحد تویسرکان نیزهمگام با دیگر واحدهای دانشگاهی در سرارسر کشور به انجام رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با اشاره به سخنان دکتر میزاده رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی در راستای طرح یاد سبز شهدا به جهت حفظ و نگهداری محیط زیست به عنوان امانت الهی و به پاس ارج نهادن به مقام والای شهدا، یادآور شد حفظ و نگهداری فضای سبز با انتخاب گونه‌های مناسب درخت سازگار با شرایط اقلیمی منطقه تویسرکان سازگار باشد و به رسم یاد سبز شهدای عزیز این شهرستان، اقدام به کاشت 100 اضله درخت گردو در سایت این واحد دانشگاهی می کنیم.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741208

وب گردی

وب گردی