تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان کنکور

معاون احضار واعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت : مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت که در کنکور سراسری سال جاری شرکت کرده اند ، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا نوزدهم مهرماه امسال تمدید کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ رحمان علیدوست" بیان داشت :کلیه مشمولان غیر غایب دارای مدرک تحصیلی کاردانی ، پیش دانشگاهی و دیپلم که در کنکور سال 96 شرکت کرده اند و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ماه های تیر ، مرداد و شهریور ماه سال جاری می باشند، می توانند برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

وی با بیان این مطلب که تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از مشمولان تا تاریخ نوزدهم مهرماه امسال خواهد بود،افزود: متقاضیان پس از گذشت یک هفته از ثبت درخواست خود،می توانند از طریق دفاتر مذکور برگ جدید تاریخ اعزام خود را دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به درخواست تمدید موعد اعزام به خدمت مشمولان غایب رسیدگی نخواهد شد و این دسته از مشمولان می بایست در تاریخ های تعیین شده ، به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح درج شده است، حضور یابند.

701

کد خبر: 800661

وب گردی

وب گردی