تولید بی ام و X7 اواخر سال 2018 آغاز می شود

 بی ام و تنها تایید کرده که X7سال آینده عرضه می شود اما زمان دقیق آن را اعلام نکرده است.

به گزارش ایسکانیوز، به تازگی Knudt Flor، رئیس و مدیرعامل بی ام و Manufacturingاعلام کرده است که تولید بی ام و X7 در کارخانه اسپارتان از اواخر سال 2018 آغاز خواهد شد که نشان می دهد رونمایی آن در نیمه دوم همان سال خواهد بود.

در حالی که مدل های بی ام و X1، X3 و X5 همچنان در سطح جهانی پرفروش خواهند بود، بی ام وX7 مشتریان خودروهای لوکس ممتازتر را به خود جذب خواهد کرد که اکنون خواهان مدل های رنج روور، لکسوس LX، کادیلاک اسکالاده و لینکلن Navigator هستند. بی ام و پس از معرفی این مدل در ماه مارس 2014، ساخت آن را در سال 2015 آغاز کرد و از أواخر سال گذشته نیز چندین تصویر فاش شده از نمونه های اولیه آن منتشر شده اند.

بی ام و X7 بر اساس پلتفرم مدولار CLAR ساخته می شود که اکنون در بی ام و سری 5 و سری 7 و هم چنین X3 نیز به کار می روند. این شاسی بلند پرچم دار همچون سری 7 از فیبر کربنی بهره خواهد برد تا در حد ممکن وزن پایینی داشته باشد.

بی ام و X7 حضور این برند در بازارهایی همچون ایالات متحده، خاورمیانه و چین را تقویت می کند که تقاضا برای شاسی بلندهای بزرگ بالا است. بی ام و قبل از رونمایی این خودرو در سال آینده، آن را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 به صورت یک کانسپت معرفی خواهد کرد.

401

کد خبر: 802425

وب گردی

وب گردی