ولایتی: امروز ایران در منطقه و جهان با اقتدار در برابر همه دشمنی ها ایستاده است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از مراسم تنفیذ دوره دوازدهم ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت : امروز ایران در منطقه و جهان با اقتدار در برابر همه دشمنی ها ایستاده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری از مراسم تنفیذ دوره دوازدهم ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت : امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در مراسم با شکوهی حکم ریاست محترم جمهور را در دوره دوازدهم تنفیذ فرمودند و مطالب مهمی را در حوزه مدیریتی ،اقتصادی، روابط بین المللی و ... توصیه و تاکید فرمودند.

در بخش دیگری از این نوشتار با تاکید بر این که امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با اقتدار در برابر همه توطئه ها و دشمنی ها ایستادگی نموده و مسیر رشد و توسعه را با استقلال کامل به پیش می برد و بر این اقتدار و عزت دوستان معترف و دشمنان نیز تسلیم هستند آمده است : امیدواریم در دوره جدید مدیریتی با همت و تلاش مسئولان به ویژه در دولت جدید ،همراهی همیشگی ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و وفاق و همدلی همه دست اندرکاران در بخش های مختلف و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در همه حوزه های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی،علمی،سیاسی و بین المللی باشیم ان شاءالله.

در پایان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رئیس جمهور محترم و همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق کرد.

301

کد خبر: 822897

وب گردی

وب گردی