نگرانی والدین از نبود امنیت دبستان طبرسی

دبستان طبرسی ۱۰ روز پیش آتش گرفت، خانواده ها هرچند از تعمیرات ظاهری مدرسه و نیکمت‌های سوخته خبر می دهند اما نگران امنیت فرزندانشان هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مهرماه سال تحصیلی جدید در دبستان طبرسی نظام آباد به گونه ای دیگر رقم خورد.

این مدرسه که قدمت ۶۰ ساله ای دارد در بامداد دوم‌مهرماه در آتش سوخت. آتش از دفتر معاونان آغاز شد و به کلاس درس رسید.

صبح همان روز دانش آموزان خردسال با والدین خود به مدرسه آمدند شاهد آتشنشانانی بودند که آتش را اطفا کرده بودند.تمام دانش آموزان در نوبت بعداز ظهر دبیرستان مجاور ساماندهی شدند.

حال ۱۰ روز از این حادثه می گذرد، حادثه ای که اگر دانش آموزی در آن حضور داشت باید شاهد یک فاجعه تلخ می شدیم.

خانواده دانش آموزان ۱۰ روز است که نگران امنیت فرزندان خود هستند و در بیرون مدرسه تا پایان کلاس آنان به انتظار می نشینند نا فرزندان خود را سالم‌به خانه ببرند.

از همان روز اول کار تعمیرات آغاز شد اما حالا پس از ۱۰ روز یکی از والدین دانش آموزان که صدایش پر از نگرانی است به خبرنگار مهر می گوید: از اداره آموزش و پرورش منطقه به ما گفته اند از روز شنبه ۱۵ مهرماه فرزندانمان میتوانند به مدرسه خود بازگردند.

وی ادامه می دهد: هنوز تعمیرات مدرسه تمام نشده است و نیمکت ها نیز سوخته است. نمی توانم با این اوضاع بپذیرم که فرزندم را دوباره به همین دبستان بفرستم.
این مادر تاکید کرد: با چندین والدین به دبستان دیگر منطقه مراجعه کردیم‌تا فرزندمان را در آنجا ثبت نام‌کنیم اما آنان اعلام کردند ظرفیت تکمیل است.

وی بیان می کند: پس از آتش سوزی،‌مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را به عنوان هدیه به مدرسه و ۵۰ هزار تومان بابت بیمه فرزندانمان به اداره آموزش و پرورش واریز کردیم.

وی تصریح می کند: مشکل ما پرداخت هزینه نیست‌. حاضریم دوباره هزینه کنیم‌. باید مدرسه کاملا بازسازی شود و امنیت فرزندان ما تضمین و تامین شود.تنها ظاهر دبستان را درست کرده اند و آثار آتش‌سوزی باقی مانده است.

706

کد خبر: 842832

وب گردی

وب گردی