آغاز فراخوان جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۱۳۹۶

متقاضیان شرکت در بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه می‌توانند از ۱۵ تا ۳۰ مهر ماه به سامانه nemooneh.saorg.ir مراجعه و ثبت‌نام الکترونیکی خود را انجام دهند.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به برگزاری دو جشنواره در سال گذشته (برگزاری جشنواره سال ۹۴ در اوایل سال ۹۵ و برگزاری جشنواره سال ۹۵ در انتهای همان سال) امسال جشنواره دانشجوی نمونه در پایان سال برگزار می شود.

در جشنواره سال ۹۶ متقاضیان می توانند مستندات مقطع تحصیلی فعلی خود را که تا انتهای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ جمع آوری کرده اند در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سامانه به آدرس یاد شده قرار دهند.

طبق مصوبات شورای سیاستگذاری جشنواره، برگزیدگان کشوری این دوره علاوه بر دریافت هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون(برای منتخبین کارشناسی و کارشناسی ارشد) و فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تامین هزینه صد در صدی (برای منتخبین مقطع دکتری) و با هماهنگی‌های انجام یافته با بنیاد ملی نخبگان، از جوایز دانشجویی این بنیاد نیز برخوردار خواهند شد.

همچنین صندوق رفاه دانشجویان نیز جهت حمایت از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه، در ارائه تسهیلات کارآفرینی، طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان نمونه را با اولویت بررسی خواهد کرد.

کد خبر: 843520

وب گردی

وب گردی