نیروی انتظامی تلاش می کند با افزایش کارآمدی و پاسخگویی به نیازهای مردم، امنیت را ارتقاء دهد

نیروی انتظامی با رویکرد اطلاعات، تجهیزات و توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی به ارتقاء امنیت جهانی کمک می کند.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند با افزایش کارآمدی و پاسخگویی به نیازهای مردم، امنیت را ارتقاء دهد و با تکیه بر رویکرد اطلاعات، تجهیزات محوری و توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی، علاوه بر امنیت داخل به ارتقاء امنیت جهانی کمک کند.

سردار "حسین اشتری" در هشتمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با سفرا، کارداران، نمایندگان سازمان های بین المللی مستقر در تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله در مهرماه، هفته ای را به مناسبت بزرگداشت و گرامیداشت پلیس و فعالیت های ناجا در نظر گرفته و در این هفته برنامه های مختلفی اجرایی و دنبال می شود.

وی با اشاره به شعار امسال پلیس در هفته ناجا؛ " پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه"، افزود: هفته نیروی انتظامی از 14 مهرماه آغاز و تا 20 این ماه ادامه دارد.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند با افزایش کارآمدی و پاسخگویی به نیازهای مردم، امنیت را ارتقاء دهد و با تکیه بر رویکرد اطلاعات، تجهیزات محوری و توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی، علاوه بر امنیت داخل به ارتقاء امنیت جهانی کمک کند.

705

کد خبر: 845414

وب گردی

وب گردی