درخشش 10 کودک و نوجوان ایرانی در مسابقه‌ نقاشی هیکاری ژاپن

کودکان و نوجوانان ایرانی در بیست و چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری» کشور ژاپن در سال 2016 خوش درخشیدند.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی با موضوع‌های «کشاورزی»، «زمین زراعی»، «طبیعت»، «محیط زیست»، «مردم» و «خانواده» برگزار شد و از میان 19هزار و 987 اثر رسیده از 58 کشور جهان 10عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان‌های «طلا، نقره و برنز» و دیپلم افتخار شدند.

براساس این خبر، «میلاد میکائیلی» 12 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره 11 کانون کرمانشاه و «محمدمتین وحیدی» 13 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون قائن در استان خراسان‌جنوبی موفق به دریافت نشان طلایی و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

بر همین اساس، «فاطمه عبیری» 6 ساله از مرکز شماره 28 کانون تهران، «طراوت ملکی» 12 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون انزلی در استان گیلان، «بهنام دانش» 14 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون لنده در استان کهگیلویه و بویر‌احمد و «راستین تاجیک» 9 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون بهبهان در استان خوزستان دیگر اعضای کانون هستند که نشان‌های نقره به‌همراه دیپلم افتخار این دوره از مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری» ژاپن را از آن خود کردند.

در عین حال، نشان‌های برنز و دیپلم افتخار این مسابقه‌ی نقاشی سهم «علیرضا شاکر‌نسب» 10 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری بهبهان کانون در استان خوزستان، «فرانک سعیدی» 14 ساله از مرکز شماره 8 کانون کرمانشاه و «فاطمه مسعودی» 14 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون صفاشهر در استان فارس بود.

«سایه بوستان‌چی» 8 ساله از مرکز شماره 1 کانون سقز در استان کردستان نیز موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از رقابت شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال یک هزار و 300 اثر در بیست‌و‌چهارمین مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «هیکاری‌» کشور ژاپن در سال 2016 شرکت کرده بود.

502

کد خبر: 846868

وب گردی

وب گردی