تسهیل فرآیند همکاری شرکت ملی حفاری در میادین نفتی جنوب عراق

همکاری و تسهیل فرآیند حضور شرکت ملی حفاری ایران در بازار جنوب عراق، در نشست مشترک مدیران این شرکت با هیات بلندپایه‎ عراقی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت نفت، هیات عراقی متشکل از رئیس کمیسیون انرژی مجلس عراق، مقامات استانی و مدیرعامل شرکت نفتی ذیقار این کشور با مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران دیدار و بر تسهیل فرآیند حضور این شرکت در میادین نفتی جنوب عراق تاکید کردند.

سعید حیدریان، رئیس مطالعات و عملیات بازاریابی شرکت ملی حفاری در این زمینه گفت: در جلسه مشترک با هیئت عراقی که در محل ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار شد، طرفین به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای لازم برای تسهیل حضور ملی حفاری در کشور عراق پرداختند و توافقات اولیه در این خصوص حاصل شد.

او افزود : حضور در بازار حفاری کشور عراق به عنوان یکی از بازارهای هدف شرکت ملی حفاری ایران همواره در برنامه های این شرکت قرار داشته است.

حیدریان تصریح کرد: هم اکنون شرکت ملی حفاری، با بهره مندی از پرسنل متخصص و با تجربه به عنوان یک شرکت قابل اعتماد و مطمئن توان ارائه خدمات در زمینه عملیات حفاری، خدمات فنی و مهندسی، آموزش تئوری و عملی حفاری چاه های نفت و گاز را به تمامی کشورهای منطقه به ویژه کشور عراق دارد.

402

کد خبر: 866666

وب گردی

وب گردی