تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است

کارشناس اقتصاد مقاومتی در نشست تخصصی با عنوان « اقتصاد مقاومتی،گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تنها راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد دهاقان، محمدجواد نادرالاصلی، کارشناس اقتصاد مقاومتی در نشست تخصصی با عنوان « اقتصاد مقاومتی، خرید کالای ایرانی، آری یا خیر؟ » در سخنانی گفت: « مجموعه وقایعی در جهان در حال رخ دادن هستند که وقایع دلخراشی می‌باشند، جنایاتی نظیر جنایات داعش و یا جنایات در کشور میانمار، زمانی این وقایع و جنایات پایان خواهند یافت که یک دین الهی بتواند مسیر درستی را برای انسان‌ها ترسیم نماید، دینی همچون دین اسلام که اگر بر جهان مسلط شود، مشکلات عالم، حل خواهند شد. »

وی تصریح کرد: « طبق فرمایش حضرت علی(ع) راه تسلط بر عالم، علم است. علمی می‌تواند مشکلات را حل کند و ما را بر جهان مسلط کند که منجر به پیشرفت شود. علم پیشرفته دارای ویژگی‌هایی نظیر مطابق اولویت بودن، مطابق ظرفیت بودن و استدلال عقلانی است. »

نادرالاصلی در پایان خاطرنشان کرد: « ما ایرانی‌ها با عدم استقبال از محصولات داخلی و عدم خرید آن‌ها به خروج ارز از کشور، مشکلات اقتصادی، بیکاری هموطنان، توقف تولید و ... کمک می‌کنیم. ایرانی‌ها به دلیل جهل مدرن و غرب‌پرستی، از خرید اجناس ایرانی سرباز می‌زنند و عدم وجود تقاضا باعث عدم وجود جنس با کیفیت ایرانی در بازار شده است. اگر در بازار، جنس با کیفیت قابل قبول ایرانی داریم، وظیفه همه ماست که آن را بخریم تا اشتغال و اقتصاد پویا و فعالی داشته باشیم. همه ما در بازار خود و تولید و ایجاد و یا عدم ایجاد شغل، با خرید جنس‌های داخلی یا خارجی تأثیرگذار هستیم. به عبارتی ضرری که کشور ما از ورود کالای قاچاق متحمل می‌شود، معادل با ایجاد اشتغال برای بیش از سه میلیون نفر فرد بیکار کشور است. رهبر فرزانه ما سالهاست که اقتصاد مقاومتی را پرتکرارترین واژه خود قرار داده‌اند و ما نیز باید به فرمان ایشان تأسی نماییم، چرا که طبق فرمایش ایشان، تنها راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است. پس ایرانی بخریم و به آن افتخار کنیم. مطالبه‌گر باشیم و مطالبات خود را از مسئولان بخواهیم، مطالبه‌ای که تخصصی باشد و مسئولان جوابگوی آن باشند. »

کد خبر: 879192

وب گردی

وب گردی