به زودی خبرهای خوبی از یمن می رسد

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: به زودی خبرهای خوبی از یمن می رسد و می بینیم که دشمن چه کارها و فتنه هایی می خواست انجام دهد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار یزدی عصر امروز در مراسم رونمایی از فردیس شهید سیدمصطفی موسوی در دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد گفت: دشمن از موشک هایی که شهید تهرانی مقدم آن را به یادگار گذاشته است می ترسد؛ اما دشمن بیشتر از این موشک ها از دیدگاه جوانان ما خوف دارد.

یزدی تأکید کرد: دشمن وقتی در خلیج فارس و اروند در قایق های تا دندان مسلح خود در مقابل قایق های کوچک و رزمندگان ما که سلاح های معمولی داشتند، زانو زدند، به خاطر تفکر و حس این جوانان بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: هیچ جایی در دنیا این نوع عشق و علاقه در جوانان وجود ندارد.

یزدی ادامه داد: امروز سیلی بر روی دشمنان و جهانخواران می زنیم و این امر به دلیل تفکر جوانان کشور است.

وی خاطرنشان کرد: داعش به قصد سوریه و شام درست نشده بود؛ بلکه قرار بود در تهران حکومت کند که اعترافات این گروه، این موضوع را بیان می کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله افزود: اما داعش متوقف شد. به واسطه قولی که امام داده بود که به زودی بسیج جهان اسلام شکل می گیرد.

یزدی تأکید کرد: امروز بسیج اسلام از شش کشور عراق، لبنان، سوریه، پاکستان، افغانستان و ایران تشکیل شده است و در کنار یکدیگر با دشمن مقابله کردند.

وی یادآور شد: از کشورهای دیگر نیز بسیج وجود دارد که در حال حاضر نمی توانیم نام آنها را عنوان کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران خاطرنشان کرد: به زودی خبرهای خوبی از یمن می رسد و مشخص می شود که دشمن قصد داشت چه کار و چه فتنه ای انجام دهد.

یزدی بیان کرد: مسیری که ما می رویم به مقصد می رسد چرا که وقتی ۲۰ میلیون نفر از نجف تا کربلا راهپیمایی می کنند خود یک مانور جهان اسلام است و هیچ کشوری نمی تواند این گردهمایی را ایجاد کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران اضافه کرد: ما افتخار می کنیم به مردم کشورمان، چرا که وقتی زلزله می آید همه مردم با هر گرایشی سیاسی، قومی و مذهبی به میدان می آیند و کمک می کنند.

وی تصریح کرد: امروز در کشور اعتیاد، زلزله دیگری است و باید دست به دست هم اعتیاد، فقر و فساد را از کشور ریشه کن کنیم.

یزدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر اتحاد داشته باشیم می توانیم با مشکلات مواجه شویم چرا که دشمنان می خواهند ما را از هم جدا کنند و تاکنون به این هدف نرسیدند.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که غیرت را از مردم بگیرند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران تأکید کرد: دشمن کارهای زیادی کرده از جمله تفرقه افکنی، فتنه و جنگ، اما مردم با همکاری و به دور از نگاه های سیاسی و قومی به ساخت کشور کمک کرده اند.

وی اظهار داشت: تنها راه موفقیت ما این است که به شهدا اقتدا کنیم و از خود بگذریم. مسیری که می رویم به زودی قله های رفیع رشد و توسعه را طی می کند.

کد خبر: 880710

وب گردی

وب گردی