فوتسالیست‎های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان قهرمان جام شهدا شدند

مسابقات فوتسال جام شهدا گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو با قهرمانی تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، تیمهای بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و دانشگاه پیام نور دیدار نهایی این دوره از مسابقات را در شرایطی برگزار کردند که پیش‌ازاین و در مرحله نیمه پایانی به ترتیب تیمهای دانشکده فنی و دانشگاه سمنان را از پیش رو برداشته بودند.

دیدار دو تیم فینالیست مسابقات به‌دوراز هرگونه حاشیه، جذاب، دیدنی و پایاپای تا دقایق پایانی مساوی پیش رفت تا درنهایت، تک‌گل دقایق پایانی فوتسالیستهای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان حکم به قهرمانی آنان بدهد.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات مصاف دو تیم دانشگاه سمنان و دانشکده فنی اما حکایتی متفاوت داشت. تساوی دو بر دو در پایان نیمه نخست، تساوی ۴ بر ۴ تا دقیقه آخر بازی و درنهایت یک گل به خودی مأیوس‌کننده از تیم سخت‌کوش دانشکده فنی مقام سوم مسابقات را تقدیم بسیج دانشگاه سمنان کرد تا در خاتمه ۵ روز رقابت به ترتیب تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه سمنان به ترتیب نشان‌های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کنند.

آیین اهدای جام مسابقات با حضور روسای ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان سمنان، رئیس هیئت ورزش دانشگاهی استان سمنان، مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و مسئول ورزش بسیج دانشجویی استان در مجموعه زیبای ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.

۶ تیم از ۶ مرکز آموزش عالی شهرستان سمنان برگزارکننده ۵ دور رقابت فوتسال جام شاهد گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو در سمنان بودند که با همکاری پایگاه بسیج دانشجویی استان، هیئت ورزش دانشگاهی استان، هیئت فوتبال شهرستان سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

کد خبر: 880824

وب گردی

وب گردی