شهرداری همدان در انتظار ابلاغ حکم شهردار/شهردار جدید سعی در ایجاد تحول اساسی در شهر داشته باشد

سخنگوی شورای شهر همدان گفت: شهردار منتخب باید خواسته های مردم را برآورده کرده، تعامل خوبی با اعضای شورا و برنامه های مناسب و طرح های جدیدی را برای تحول و پیشرفت شهر داشته باشد.

کامران گردان سخنگوی شورای شهر همدان درباره آخرین وضعیت صدور حکم شهردار همدان در گفت وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز گفت: حکم شهردار باید از سوی وزارت کشور ابلاغ شود و به امضای وزیر کشور برسد و در حال حاضر هنوز به ما اعلام نشده است .

وی افزود: شهردار منتخب باید خواسته های مردم را برآورده کرده و تعامل خوبی با اعضای شورا و برنامه های مناسب و طرح های جدیدی را برای تحول و پیشرفت شهر داشته باشد. شهردار با توجه به اینکه شهر همدان شهر توریستی است با ارائه و اجرایی کردن برنامه های عمرانی و توسعه آن گام های بزرگی را در این راه بردارد.

سخنگوی شورای شهر همدان در پایان با تأکید بر اینکه از صوفی به عنوان شهردار منتخب انتظار داریم تحول بیشتری را در شهر ایجاد کند، اظهار داشت: صوفی شهرداری جوان و خوشفکر است که در تمام نقاط شهرداری کار کرده و باید با برنامه‌های خود سعی در ایجاد تحول اساسی در شهر داشته باشد.

گفتنی است ،حسین مرادی گزینه سابق شهرداری همدان بود و به دلیل آنچه بیماری همسر خود اعلام کرد، نتوانست در این سمت با اعضای شورای شهر همکاری کند و استعفای خود را تقدیم اعضای شورا کرد که مورد موافقت قرار گرفت و پس از آن عباس صوفی از میان هفت نامزد مطرح برای این پست با کسب 10 رای از 11 رای اعضای شورای شهر، به عنوان شهردار منتخب همدان انتخاب شد. شهردار منتخب همدان هم اینک مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان است و پیشتر نیز چندین سال به عنوان معاون شهردار همدان در حوزه های مختلف فعالیت کرده است .
شهر همدان افزون بر 500 هزار نفر جمعیت دارد و 11 عضو در شورای شهر آن فعالیت می کنند.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 882397

وب گردی

وب گردی