مدیرکل فرهنگی واحد همدان حائز رتبه‌ برتر عرصه بین‌الملل جشنواره منادیان بسیجی شد

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، در بخش بین‌الملل نخستین جشنواره منادیان فرهنگی بسیج در استان همدان، حائز رتبه‌ی برتر شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین جشنواره منادیان فرهنگی بسیج در استان همدان که با حضور محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده سپاه استان و بسیجیان برگزار شد با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به‌کار خود پایان داد.

این جشنواره در هفت بخش اقتصاد مقاومتی، بین‌الملل، استکبارستیزی، تشکلات و شبکه‌سازی، روشنگری و بصیرت افزایی، هنری و ادبی و مؤسسات مردم‌نهاد برگزار شد و علی طاهری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌عنوان رتبه برتر بخش بین‌الملل موردتقدیر قرار گرفت.

در این تقدیرنامه که به امضای فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان رسیده است آمده: فرهیخته ارجمند جناب آقای علی طاهری؛ اکنون‌که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که در جهت تعمیم و تعمیق فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی تلاشی هرچند ناچیز نماییم، خدای متعال را شاکریم. بی‌شک خدمت در این مسیر نورانی توفیقی آسمانی است که خداوند منان نصیب دل‌های پاک و اندیشه‌های زلال می‌فرماید.

شهیدان ما آن پاک‌بازان حقیقی طریق حق‌جویی، شکرانه‌ی این نعمت جلیه ی الهی را با بذل عاشقانه‌ی جان خویش ادا نمودند و اینک ماییم و وظیفه‌ایخطیر و مبارزه‌ای دیگر درراه پر بهجت انقلاب اسلامی؛ همان‌طور که امام امت فرمودند: تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

بر خود فرض می‌دانیم انتخاب شایسته‌ی جنابعالی را در عرصه بین‌الملل به‌عنوان منادی برتر فرهنگ در نخستین جشنواره منادیان فرهنگ بسیج استان همدان، که نشئت گرفته از تلاش‌های خودجوش و خالصانه‌ی جنابعالی در این عرصه می‌باشد، تبریک عرض نماییم.

204

کد خبر: 885388

وب گردی

وب گردی