همکاری دانشگاه آزاد و پارک فناوری پردیس در جهت اعتلای فرهنگ نوآوری

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس گفت: در صدد آن هستیم مجموعه های مشترکی با دانشگاه آزاد در حوزه پژوهش و آزمایشگاهی تأسیس کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ امین رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس در حاشیه ی بازدید از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان واقع در پارک فناوری پردیس، گفت: با دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت پژوهشی این دانشگاه مذاکراتی انجام شده است و از آنجایی که دانشگاه آزاد پردیس در همسایگی پارک فناوری قرار دارد تعاملاتی برای همکاری های فناورانه صورت گرفته است.

او افزود: در حین مذاکرات چند اتفاق خوب رخ داده است از جمله آن که قرار است مرکز رشد مشترک تأسیس شود و تجربه ی پرسنل پارک فناوری پردیس در حوزه مدیریت مراکز رشد در کنار ظرفیت نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد که با این کار یک فرصت مناسب برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد فراهم می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس تصریح کرد: علاوه بر این موضوعات قرار است تجربیات و دانشی که در حوزه مدیریت نوآوری و فناوری هم چنین ایجاد شرکت های نوپا در اختیار ما قرار گرفته است در غالب دوره های آموزشی در دانشگاه آزاد و به متخصصینی که در این مرکز فعالیت دارند تدریس شود.

خالقیان خاطر نشان کرد: در صدد آن هستیم مجموعه های مشترکی با دانشگاه آزاد در حوزه پژوهش و آزمایشگاهی تأسیس کنیم که صحبت های آن انجام شده است البته روند اجرایی هنوز تکمیل نشده است.

202

کد خبر: 891128

وب گردی

وب گردی