تعامل با تشکل‌های قانونی و اثرگذار/برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: قرار است 2 نفر از اعضای هیأت امنا و یک نفر از بازرسین صندوق از طریق معلمان به طور مستقیم انتخاب شوند‌.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، اصغر حصیری مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد در خصوص انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: قرار شده است 2 نفر از اعضای هیأت امنا و یک نفر از بازرسین صندوق از طریق معلمان و با انتخابات به طور مستقیم انتخاب شوند‌.

وی ادامه داد: افرادی که از طریق برگزاری انتخابات، انتخاب شده و وارد هیأت امنا می‌شوند طبق اساسنامه قادر به انتخاب اعضای هیأت مدیره صندوق خواهند بود.

حصیری گفت: انتخابات در دو مرحله صورت می‌گیرد؛ در مرحله استانی به صورت الکترونیکی و منتخبان استانی در جلسه‌ای کشوری منتخبان نهایی را انتخاب خواهند کرد که این مرحله از انتخابات به صورت کشوری خواهد بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: دستور وزیر این است که تمامی این انتخابات به صورت کاملا شفاف و روشن پیش برود.

تعامل با تشکل‌های قانونی و اثرگذار

عبدی مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره کمیته تشکل‌ها گفت: قرار است مجمعی تشکیل شود تا تشکل‌های قانونی و اثرگذار در آموزش و پرورش و بدون در نظرگیری گرایش سیاسی تشکل در آن حضور داشته باشند و بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها در آموزش و پرورش اثر داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف ما این است که این مجمع‌ها تا پایین‌ترین سطوح آموزش و پرورش حضور داشته باشند و بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.


706

کد خبر: 892712

وب گردی

وب گردی