انفجار چند خانه در اسلامشهر ۱۲  نفر را مصدوم کرد

سخنگوی اورژانس کشور از انفجار چندین واحد مسکونی درپی نشت گاز در اسلامشهر خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز مجتبی خالدی گفت: به علت نشت گاز و انفجار ساختمانی در اسلامشهر چندین واحد مسکونی تخریب و 12 نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: به علت انفجار یک ساختمان به دنبال نشت گاز در اسلامشهر محله میان آباد خیابان سجاد چندین واحد مسکونی تخریب شد و بلافاصله 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 7 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.
به گفته سخنگوی اورژانس کشور تاکنون 6 مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند و 4 مصدوم توسط کارشناسان در آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در محل به صورت سرپایی درمان شدند.
خالدی با اشاره به اینکه همچنان یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه مستقر است گفت:اولین تماس با اورژانس ۱۱۵ ساعت ١١:٢٨ دقیقه گرفته شد که بلافاصله آمبولانس ها به منطقه اعزام شدند.

بر اساس آخرین اخبار تعداد نهایی مصدومان ١٢نفر است که ٦نفر به مراکز درمانی انتقال و ٦نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

700

گزارش ایسکانیوز مجتبی خالدی دراین باره گفت: در ساعت ۱۱:۲۸ امروز وقوع حادقه انفجار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در اسلامشهر میان آباد، خیابان سجاد اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور عوامل اورژانس به محل مشاهده شد که در پی نشت گاز چندین واحد مسکونی در این محل تخریب شده است.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه با توجه به شدت حادثه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس دوباره به محل اعزام شد، گفت: برابر آخرین آمارها ١٢ نفر در پی این حادثه مصدوم شده‌اند که 6 تن به بیمارستان منتقل شده و 6 تن دیگر به شکل سرپایی درمان شده‌اند.

کد خبر: 898470

وب گردی

وب گردی