نجفی: تیم ما از پتانسیل جوانان ایرانی بهره برد/ از حمایت مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنم

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سطح لیگ امسال واترپلو بسیار بالا بود و تیم های دیگر از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده می کردند اما تیم ما از پتانسیل جوانان ایرانی بهره برد.

علیرضا نجفی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد چهارمین قهرمانی پیاپی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: به لطف خدا تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی از تیر ماه 1396 زیر نظر کادر فنی آغاز شد و بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر را از شهریور ماه استارت زدیم. در این دوره از مسابقات، لیگ را بسیار پر قدرت آغاز کردیم و توانستیم تمام حریفان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: باید تأکید کنم سطح لیگ امسال واترپلو بسیار بالا بود و تیم های دیگر از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده می کردند اما تیم ما از پتانسیل جوانان ایرانی بهره برد و کسب چهار دوره قهرمانی پیاپی بدون حضور بازیکن و مربی به دست آمده که رکوردی قابل توجه و افتخار است.

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: سطح داوری ها در لیگ برتری که سپری شد بسیار عالی بود و ما از وجود داوران خوب بین المللی بهره بردیم که به علم روز داوری آشنا هستند.

نجفی در پایان گفت: از مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی که همه جانبه ای از تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی داشت، تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها تداوم پیدا کند تا قهرمانی های ما ادامه دار شود.

604

کد خبر: 914680

وب گردی

وب گردی