ارتش ایران در اوج صلابت و قدرت پاسخگوی تمامی تهدیدات است

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش ایران در اوج صلابت و قدرت پاسخگوی تمامی تهدیدات است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ علی حاجیلو در مراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: ارتش روزبروز مسیر تعالی را طی می کند و با ایجاد ساختار سازمانی و تجهیزاتی در اوج قدرت و صلابت پاسخگوی هر تهدیدی است و دژ مستحکم و مدافع نظام و قران و ملت است.

وی افزود: ارتش با تدبیر و ژرف نگری امام راحل در 29 فروردین جان تازه یافت و به عنوان بازو مسلح و شمشیر ولایت در خدمت انقلاب و نوپا و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

امیر حاجیلو تصریح کرد: تا به امروز نیروی ارتش در دل بحران‌ها و چالش‌ها مسیر توسعه و تعالی را طی کرده و روز به روز شاهد خیزش آن هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش با تاکید براینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوادث و بحران‌ها ، تهدید های نظامی و امنیتی همیشه موفق بوده گفت: ارتش ایران اسلامی بستر و زمینه امنیت پایدار که زیر ساخت توسعه پایدار است را فراهم کرده و دشمنان را مستاصل و ناامید کرده است.

امیر حاجیلو اظهار کرد: امنیتی که با اتکا به نیروهای داخلی در جمهوری اسلامی ایران با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حاصل شده امروز به عنوان الگو و معیار سراسر دنیاست.

وی یادآورشد: دشمنان در انسوی مرزها محور تلاش خود را به سمت ناامن کردن ایران قرارداده اند در حالی که ایران به عنوان نیروی تاثیرگذار در مهندسی و معماری منطقه نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش ایسنا؛ مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار اذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،فرماندار ارومیه، شهردار ارومیه،و فرماندهان یگانهای نظامی و انتظامی برگزارشد که ازتجهیزات نظامی و رژه یگانهای توانمند نزاجا سان دیدند.

منبع: ایسنا

304

کد خبر: 933114

وب گردی

وب گردی