وفادارای به سبک پسر قائمشهری/ رویایی که به حقیقت پیوست

در پی صعود نساجی به لیگ برتر بدنیست نیم نگاهی به درخشش مهاجم شش دانگ این تیم انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با پیروزی پرگل 6 بر صفر مقابل راه آهن جواز صعود مستقیم به لیگ برتر را بگیرد. شاگردان جواد نکونام پس از یک فصل تلاش، با حمایت هواداران پرتعدادشان نایب قهرمان لیگ آزادگان شدند تا فصل بعد در بالاترین سطح فوتبال ایران باشند و دربی شمال کشور را با سپیدرود رشت برگزار کنند.

در پی صعود نساجی به لیگ برتر بدنیست نیم نگاهی به درخشش مهاجم شش دانگ این تیم انداخت. آقای گل دو فصل لیگ یک که با بازگشتش به این تیم یکی از مهره های اصلی صعود به شمار می رود. محمد عباس زاده، که در لیگ برتر برای سایپا به میدان می رفت با تصمیمی ناگهانی از علی دایی رخصت گرفت تا به یاری تیم شهرش برود و آن را هم لیگ برتری کند تا با تیمی که قلباً او را دوست دارد در بالاترین سطح فوتبال ایران به میدان برود.

عباس زاده با حضورش در تیم دایی به راحتی می توانست برای گرفتن سهمیه آسیایی به این تیم کمک کند و تجربه حضور در آسیا را هم در کارنامه افتخاراتش ثبت کند اما ترجیح داد به نساجی برود.

با فلش بکی به عملکرد عباس زاده به راحتی می توان انگیزه این بازیکن را برای حضور در نساجی فهمید؛ هواداران پرسپولیس هنوز پشتک های شادی بعد از گل عباس زاده را به یاد دارند، پسر سرخی که از جون برای تیم محبوبش مایه می گذاشت تا به زودی در قلب هواداران بی شمار این تیم جای بگیرد. آقای گل لیگ یک عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت اما خیلی زود وارد حاشیه شد تا اولین خروجی لیست برانکو از زمان حضورش در پرسپولیس باشد.

حواشی که اطرافیان برای عباس زاده ساختند و خودش هم درگیر آن ها شد تاثیر مستقیم بر عملکرد او داشت و همین امر باعث شد از پرسپولیس کنار گذاشته شود. از طرفی دیگر ظهور پدیده ای به نام طارمی، عباس زاده را روز به روز کمرنگ و کمرنگ تر کرد تا بعد از جدایی اش از پرسپولیس تنها خاطره پشنک هایش در ذهن هواداران بماند و کسی جای خالی این بازیکن تاثیرگذار را احساس نکنند. عباس زاده می توانست راه رضا حقیقی و پیام صادقیان را برود و تا حدی فوتبال خود را نابود کند اما تیم نساجی به موقع به داد این بازیکن جوان رسید.

عباس زاده با پیوستن دوباره اش به نساجی جان تازه ای گرفت و دوباره موفق شد با این تیم عنوان آقای گلی را از آن خود کند تا تیم های لیگ برتری برای حضور دست و پا بشکنند. عباس زاده به نوعی احیای فوتبالش را مدیون نساجی است و با آوردن این تیم به لیگ برتر به نوعی دین خود را به هواداران و مسوولین این تیم ریشه دار ادا کند.

601

کد خبر: 936199

وب گردی

وب گردی