ملت ایران اجازه جعل نام خلیج فارس را نخواهند داد

استاندار هرمزگان گفت: ملت ما اجازه هیچ گونه جعل نام خلیج فارس را نخواهند داد و ایران عزیز پاسدار خلیج همیشه فارس است.

به گزارش ایسکانیوز، فریدون همتی ظهر دوشنبه در هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس، عنوان کرد: با توجه به اهمیت خلیج فارس در طول تاریخ همواره شاهد فراز و نشیب های گوناگون و طمع بیگانگان در این منطقه بوده است که آثار آن را می بینیم.

وی ادامه داد: هرکسی نسبت به کشور ما و آب های نیلگون خلیج فارس طمع داشته باشد، ورود با او اما خروجش به دست او نیست.

به گفته همتی، قلب تمامی ایرانیان برای خلیج فارس می تپد و مردم هرمزگان با فرهنگ، آداب و رسوم خود پاسدار خلیج فارس به نمایندگی از ملت ایران هستند و ملت ایران قدردان آب های نیلگون خلیج فارس است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: امروز در سایه اقتدار نیروهای مسلح به خصوص نیروی دریایی ارتش و سپاه و دریابانان در کنار مردم این منطقه از آب های خلیج فارس پاسداری می کنند و در کشورهای همسایه نیز از این امنیت و پاسداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه بهره مند هستند.

وی ابرازداشت: باید تلاش کنیم روز و هفته خلیج فارس در سراسر کشور با برنامه های مختلف گرامی داشته شود. تلاش می کنیم در سال های بعد در تمام سفارتخانه های ما توسط رایزنان فرهنگی این روز با برنامه های مختلف پاس بداریم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: ملت ما اجازه هیچ گونه جعل نام خلیج فارس را نخواهند داد و ایران عزیز پاسدار خلیج همیشه فارس است.

901/900

کد خبر: 936327

وب گردی

وب گردی