پذیرش دانشجو در 21 رشته محل دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد واحد اردبیل

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل رشته محل های دکتری تخصصی واحد اردبیل در دفترچه انتخاب رشته سال 97 را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ بهنام بهاری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: « با عنایت به تایید دفتر گسترش آموزش عالی کشور علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته محل اقدام کنند.»

وی اظهار کرد: « داوطلبان می توانند در رشته های زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی- ادبیات غنایی، آموزش زبان انگلیسی، زبانشناسی، علوم قرآن و حدیث، علوم ارتباطات، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، حقوق خصوصی، حقوق کیفری و جرم شناسی، مدیریت آموزشی، مدیریت دولتی، مدیریت ورزشی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، ریاضی آنالیز، فیزیک، شیمی - شیمی فیزیک، شیمی - شیمی آلی، مهندسی برق قدرت، محیط زیست - آلودگی محیط زیست و معماری ثبت نام کنند.

بهاری وام صندوق رفاه، وام وزارت علوم، وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و وام های بعد از فارغ التحصیلی را از جمله امتیازهای در نظر گرفته شده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی معرفی کرد.

اعلام برنامه‌ی انتخاب واحد اینترنتی نیمسال تابستان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل همچنین برنامه‌ی انتخاب واحد اینترنتی نیمسال تابستانی سالتحصیلی 97-96 این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.

بهاری اظهار کرد: « انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت اینترنتی خواهد بود و مسئولیت رعایت مقررات آموزشی از قبیل رعایت پیش نیاز، هم نیاز، حداقل و حداکثر تعداد واحد مجاز و... در انتخاب واحد به عهده دانشجو است.»

وی افزود: « دانشجویان باید بر اساس سال ورود به دانشگاه و زمان‌بندی اعلام شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند و دانشجویانی که در زمان مقرر نسبت به انتخاب واحد اقدام نکنند، دانشگاه از بابت تکمیل ظرفیت کلاس‌ها هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.»

او گفت: « با توجه به بخشنامه جدید دوره تابستانی، کلاس ها در 8 هفته برگزار می شود و به عنوان مثال برای هر واحد درس نظری 2 ساعت در هفته در نظر گرفته می شود.»

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل جدول برنامه‌ی انتخاب واحد اینترنتی نیمسال دوم برای دانشجویان را به شرح ذیل اعلام کرد:

کد خبر: 947921

وب گردی

وب گردی