«چه شغلی، چه کفشی» به کمک کودکان آمد

کتاب «چه شغلی، چه کفشی» برای کودکان گروه سنی «ب» به قلم جولیا کوک و ترجمه هایده عبدالحسین زاده منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، انتشارات فنی ایران ناشر کتاب های نردبان، به تازگی کتاب «چه شغلی، چه کفشی» را به قلم جولیا کوک و با ترجمه هایده عبدالحسین زاده روانه بازار نشر کرده است.

دو قلوهای این قصه هر دو عاشق کفش هستند. یک روز آن ها به این فکر می افتند که دوست دارند چه جور کفشی بپوشند تا از روی آن بفهمند که دلشان می خواهد وقتی بزرگ شدند چه کاره بشوند. آنها یاد می گیرند که اگر چند مهارت خوب را داشته باشند، می توانند سراغ هر شغلی که دوست دارند بروند.

کفش در این قصه به عنوان ملموس ترین وجه یک فرد به معرفی مشاغل مختلف می پردازد. طراحی این تصاویر را آنیتا دوفالا برعهده دارد و با تصاویری ساده به معرفی هر یک از مشاغل و مهارت هایی مربوط به آن برای آمادگی کودک در آینده می پردازد.

هدف والدین و مربیان آماده کردن کودکان برای سال های آینده زندگی شان است و تربیت شغلی بخش بزرگی از این هدف را تشکیل می دهد. می گویند اگر عاشق کارت باشی، حتی یک روز هم در زندگی ات از سر وظیفه کار نمی کنی. کمک به کودکان در کشف این که از چه کاری لذت می برند و می خواهند چه کاره شوند، وظیفه دشواری است، همواره به خاطر داشته باشید که برای هر شخصیتی شغلی است.

این کتاب جزو کتابهای نردبان قرمز و از جمله کتابهای مهارت های زندگی برای کودکان و نوجوانان است.

کتاب «چه شغلی، چه کفشی» جزو مجموعه کتابهای جولیا برای گروه سنی «ب»، در شمارگان 2 هزار نسخه، 36 صفحه مصور رنگی و با قیمت 7 هزار تومان منتشر شد.

502

کد خبر: 954654

وب گردی

وب گردی