انهدام  باند مواد مخدر با  1190 کیلوگرم حشیش و تریاک

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند حرفه‌ای سوداگران مرگ و کشف یک‌ تن و 190 کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای از شرق به مرکز کشور است و قصد عبور از استان اصفهان رادارند، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به یکی از ورودی‌های شرقی استان اعزام و یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه وانت پیکان متعلق به این سوداگران مرگ را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر 2 خودرو طی 2 عملیات جداگانه و همزمان متوقف شدند، عنوان داشت: در این عملیات 3 قاچاقچی دستگیر و یک تن و 190 کیلو گرم مواد افیونی شامل 310 کیلوگرم حشیش و 880 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار معصوم بیگی از تشکیل پرونده و تحویل این سوداگران مرگ به مراجع قضائی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 9 تن مواد افیونی توسط پلیس اصفهان در مرزهای این استان کشف‌ شده است.

انتظامی استان اصفهان با اشاره به تداوم و استمرار طرح‌های ویژه و ضربتی پلیس استان اصفهان در برخورد با باندهای سوداگران مرگ، خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان مواد و همچنین معتادان متجاهر، خاطرنشان کرد: بهترین راه برای مقابله با معضل اعتیاد، مشارکت و همیاری مردم با پلیس است و بایستی اقدامات آموزشی، فرهنگی و پیشگیرانه نیز در این زمینه با شتاب بیشتری تداوم داشته باشد.

700

کد خبر: 954744

وب گردی

وب گردی