دانشگاه آزاد با روحیه جهادی در خدمت کشور است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شجره تابناک انقلاب اسلامی است که در نقاط مختلف کشور با روحیه جهادی در خدمت کشور است. واحد کاشمر هم در همین راستا سعی وافر دارد تا برای پیشرفت شهرستان گام بردارد.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد جوادموسوی در دیدار با سرپرست فرمانداری کاشمر اظهار کرد:‌ بیش از این نزدیک دو سال افتخار حضور در کاشمر و هدایت دانشگاه آزاد اسلامی این شهر را داشتم. امیدوارم با بهره‌مندی از تجربیات گذشته و همراهی مطلوب میان همکاران دانشگاهیم بتوانیم بیش از پیش با ارکان شهرستان همکاری داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با قدردانی از خدمات روسای قبلی این واحد دانشگاهی تاکید کرد که با تعامل بین نهادها و ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان می‌‏توان گام‌های موثری برای توسعه دانشگاه و شهرستان برداشت.

سرپرست فرمانداری کاشمر نیز در این نشست با قدردانی از دستاوردهای واحد کاشمر در حوزه تربیت نیروی انسانی و تولید علم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر همکاری خوبی با ارکان مدیریتی شهرستان داشته است. خوشحالیم که شاهد تعامل خوبی در شهرستان هستیم.

مرادعلی احمدزاده با تشکر از همراهی مسئولان ادوار مختلف این دانشگاه با فرمانداری و سایر نهادهای شهرستان خواهان تقویت این همکاری و ارتقای کمی و کیفی آن شد.

فردا سوم تیر آیین معارفه سید محمد جواد موسوی سرپرست جدید و تکریم محمد جعفری رئیس قبلی این واحد با حضور دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و چندتن از مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات شهید مدرس این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 957970

وب گردی

وب گردی