توزیع مرحله نخست کارت بلیت رایگان به خبرنگاران شروع شد

به گفته مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ؛ توزیع مرحله نخست کارت بلیت رایگان به خبرنگاران شروع شد.

به گزارش ایسکانیوز از تسنیم مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اسامی خبرنگارانی که مدارکشان کامل بوده برای صدور کارت بلیت رایگان به شرکت مترو تهران ارسال شده است و طی روزهای آتی کارت خود را دریافت خواهند کرد.

علی پیرحسین‌لو گفت: اسامی خبرنگارانی که مدارکشان کامل بوده و متقاضی کارت بلیت رایگان بودند به شرکت مترو تهران ارسال شده است.

وی افزود:بزودی کارت بلیت این افراد از طریق شرکت مترو تهران داده خواهد شد که همانطور که در سامانه آمده است خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به یکی از دو ایستگاه گلبرگ یا صادقیه و یا از طریق اداره پست کارت خود را دریافت کنند.

مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با اتمام مرحله اول ثبت نام و تحویل کارت بلیت به آنها مرحله دوم ثبت نام از طریق سامان کارت بلیت الکترونیک انجام خواهد گرفت و خبرنگارانی که در مرحله نخست نتواستند ثبت نام کنند در این مرحله می‌توانند اقدام کنند.

پیرحسین لو اضافه کرد: ضمنا به خبرنگارانی که مدارکشان ناقص بوده نیز پیامک ارسال شده تا نسبت به تکمیل مدارک خود در سامانه اقدام کنند و پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده سامانه برای ثبت نام مجدد فعال شود که در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

700

کد خبر: 960980

وب گردی

وب گردی