افتتاح کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی های آسیایی

کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی همزمان با ورود نخستین گروه از متخصصان این فدراسیون به اندونزی در پالمبانگ افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نخستین گروه از کادر فدراسیون پزشکی ورزشی شامل دکتر ابراهیم عباسی و حمیدرضا یاوری(فیزیوتراپ)، دکترفرهاد مرادی شهپر و دکتر صدرالدین آقاخانی (پزشک) در شرایطی وارد اندونزی محل برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ شدند که با تدابیر اندیشیده شده توسط ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، بلافاصله با ورود نخستین گروه به اندونزی، مقدمات افتتاح کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها در شهر پالمبانگ فراهم شد و این کلینیک به طور شبانه روزی به کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در طول برگزاری بازیها خدمات ارائه می کند.

دکتر ابراهیم عباسی در این خصوص گفت: با افتتاح کلینیک پزشکی ورزشی در محل دهکده بازیها در شهر پالمبانگ آماده پذیرش مصدومین احتمالی از ورزشکاران قایقرانی، تیراندازی، تنیس، سه گانه، صخره نوردی، سپک تاکرا و والیبال ساحلی و ارائه مشاوره های لازم پزشکی و تغذیه ای به ورزشکاران هستیم. تیم پزشکی آماده ارائه مشاوره در خصوص رژیم غذایی ورزشکاران با توجه به نیازهای آنها خواهد بود..

وی ادامه داد: علاوه بر این فدراسیون پزشکی ورزشی بسته های آموزشی با عناوین ورزشکار در سفر، ملاحظات پزشکی بانوان و اسهال مسافرتی تهیه کرده است که هم از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی قابل دریافت است، هم در کلینیک به ورزشکاران عرضه می شود و پیش از این بین فدراسیون های اعزامی نیز توزیع شده است.

دکتر عباسی افزود: با توجه به گرمای هوا و به منظور جلوگیری از مشکلات و بیماریهای گوارشی، ورزشکاران باید از به همراه بردن مواد غذایی به داخل اتاقهای دهکده خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964669

وب گردی

وب گردی