نماینده حماس: آماده برخورد با هرگونه حماقت صهیونیست‌ها هستیم

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در مورد حق مسلم مردم فلسطین اعلام کرد که تنش ها بین فلسطین و این رژیم افزایش خواهد یافت و مساله نادیده گرفتن جنگ بین این دو نیز امری ساده لوحانه است. مقاومت نیز آمادگی پاسخ به هرگونه حماقت این رژیم را دارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «خالد القدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی گفت وگو با خبرنگار بین الملل ایسکانیوز در مورد احتمال وقوع جنگ و افزایش تنش ها بین گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «سخنان و اظهارات رژیم صهیونیستی تنش زا است و سیاسیون و نظامیان این رژیم نیز تلاش می کنند تا به سمت بالا بردن این تنش ها حرکت کنند. از لحاظ سیاسی نیز این مساله ساده لوحانه است که گزینه نظامی و جنگ را نادیده بگیریم.»

به هرحال رژیم صهیونیستی قابل اعتماد نیست و قرائن منطقه ای حاکی از این است که این رژیم به دنبال جنگ نیست. مواردی که از طریق نخبگان جامعه صهیونیستی به ما رسیده است، نشان می دهد که آن ها برای جنگ آمادگی ندارند و از طرفی بسیار مراقب هستند که از طرف مقاومت غافلگیر نشوند.

از سوی دیگر مقاومت برای مقابله با هرگونه حماقت از سوی صهیونیست ها آماده است. در عین حال تفسیرهای ما نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی آماده جنگ نیست.

القدومی اظهار داشت که کنفرانس امنیتی که مسئولین موساد و کشورهای اردن، مصر و فلسطین برگزار کردند، دارای نشانه هایی بوده، اگر چه اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز پیدا نکرد. در واقع کسی که در چنین کنفرانس هایی حاضر می شود، معمولا از اصل اتفاق آگاهی کاملی ندارد و این چیزیست که ما در طول تجربیات خود به آن رسیده ایم. افراد شرکت کننده در این گونه کنفرانس ها باید به تبعات و چیزی که از آن ها خواسته می شود واقف باشند. انتظاری که از آن ها داشتیم این بود که در چنین کنفرانس هایی شرکت نکنند.

وی در ادامه افزود: چیزی که مهم است این که افراد شرکت کننده در این نشست وارد توطئه علیه مردم فلسطین نگردند. کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس با مساله قدس مساله مبادله اراضی مخالفت کردند که امیدواریم در مورد آنچه بیان کرده اند، صادق بوده باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964671

وب گردی

وب گردی