ما باید جامعه را به حالت منحنی نرمال خود بازگردانیم

استاندار تهران گفت: ما با گذشت روزها زمان را از دست خواهیم داد و باید سعی کنیم در رفع آسیب‌های اجتماعی تمام جوانب در نظر گرفته شود تا به تعادل اجتماعی نزدیک شویم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس محمدحسین مقیمی استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی گفت: وقتی از آسیب‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم، یعنی این موارد وجود دارند و واقعیت‌ها را نمی‌توان کتمان کرد ولی این مورد نشانگر این نیست که جامعه ما از ارزش‌ها تهی شده است.

وی افزود: فقر، طلاق و مهم‌ترین عامل خشونت از مواردی هستند که آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهند و کار مهمی که ما باید انجام بدهیم این است که وضعیت را به حالت نرمال برسانیم، وگرنه نمی‌توانیم جامعه را از آسیب‌های اجتماعی خالی کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: ما باید جامعه را به حالت منحنی نرمال خود بازگردانیم. در جامعه‌ای غیرمتعادل که آسیب‌ها در آن افزایش یافته است باید کمی تحمل داشته باشیم و کارها را به درستی انجام دهیم.

مقیمی با بیان اینکه ما مدیران جامعه هستیم و باید توان تحمل مسائل را داشته باشیم، گفت: وقتی بحث آسیب‌های اجتماعی در جلسه مطرح می‌شود بهتر است در همین موارد بررسی شوند. ما با گذشت روزها زمان را از دست خواهیم داد و باید سعی کنیم تمام جوانب را در نظر بگیریم و تعادل اجتماعی را برقرار کنیم.

در ادامه جلسه شکراله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: سند پیشگیری از خشونت در جامعه توسط دستگاه قضایی تهیه شده که ما آن را ملاک کار قرار می‌دهیم و بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968051

وب گردی

وب گردی