طباطبایی: مهم‌ترین دستاورد شرکت‌های فناور واحد یزد تولید بسته‌های آموزشی رباتیک است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین دستاورد شرکت‌های فناور واحد یزد تولید بسته‌های آموزشی رباتیک است که با خرید این بسته‌ها توسط مدارس سما، این گروه از مدارس هم می‌توانند در سود حاصل از آن شریک باشند.

دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌های این واحد دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: جذب حداکثری اعضای هیات علمی و ایجاد اتاق اختصاصی برای استادان در راستای ایجاد تعامل هرچه بهتر استاد و دانشجو یکی از مهمترین برنامه‌‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در آغاز سال تحصیلی جدید است.

وی افزود: با همکاری معاونت منابع انسانی استان، یک مرکز تحقیقاتی و کارگاه دوخت را برگزار کردیم که در زمینه ایجاد اشتغال و کار آفرینی تاثیر گذار خواهد بود و دانشجویانی که در این امور همکاری دارند به میزان کاری که انجام می‌‌‌دهند از میزان پرداختی شهریه آنها کسر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در ادامه خاطر نشان کرد: هر سال دو بازارچه کار آفرینی در آبان‌ماه و اردیبهشت‌ماه داریم که دانشجویان در آنجا محصولات خود را به فروش می‌رسانند و از کلیه دانشجویانی که در زمینه تولید داخلی فعالیت کنند در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی، حمایتی همه جانبه خواهیم داشت.

طباطبایی تصریح کرد: فعالیت انجمن‌‌های علمی امسال گسترده‌تر خواهد شد و درصددیم علاوه بر شرکت در مسابقات رباتیک در زمینه علم رباتیک و ساخت قطعات ربات وارد عمل شویم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مهم‌ترین دستاورد شرکت‌های فناور واحد یزد تولید بسته‌های آموزشی رباتیک است که با خرید این بسته‌ها توسط مدارس سما، این گروه از مدارس هم می‌توانند در سود حاصل از آن شریک باشند. همچنین تولیدات دارویی بسیاری در این شرکت‌‌های فناور داشتیم که اگر بیمارستان‌‌های دانشگاه آزاد این محصولات را خریداری کنند در سود آن سهیم خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969957

وب گردی

وب گردی