نامه رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به سازمان ملل

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد و فرستاده ویژه آن در امور یمن، خواستار ایجاد مکانیزمی برای ارائه کمک‌های مالی به مردم یمن شده است.

به گزارش ایسکانیوز، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و فرستاده ویژه این سازمان به یمن فرستاده است.

محمد علی الحوثی در این نامه، به سازمان ملل پیشنهاد داده است تا مکانیزمی برای جایگزین کردن مواد غذایی با پول ایجاد شود تا به خانواده‌های نیازمند از طریق افتتاح حساب بانکی به صورت بی‌واسطه کمک شود.

الحوثی تصریح کرد که این پیشنهاد رسیدن کمک‌ها به خانواده‌های نیازمند و پشت سر گذاشتن موانع محاصره و مانع‌تراشی‌هایی که کشورهای متجاوز در مسیر آن ایجاد می‌کنند را تضمین می‌کند.

طبق این گزارش، نامه رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به سازمان ملل همچنین راه‌حلی را برای مقابله با وخامت اوضاع اقتصادی و متوقف کردن اقدامات علیه پول ملی را پیشنهاد داده است.

سازمان ملل متحد پیشتر اعلام کرده که ریال یمن در مقایسه با زمان پیش از آغاز بحران این کشور، 300 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 972096

وب گردی

وب گردی