فاز اول بیمارستان فرهیختگان در نیمه اول آذرماه به بهره داری می رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گفت: فاز اول بیمارستان فرهیختگان با 120 تخت، در نیمه اول آذر ماه به بهره‌برداری می‌‌رسد؛ اما بخش دوم که قبل از عید به بهره برداری کامل خواهد رسید، شامل بخش‌‌های فوق تخصص این بیمارستان خواهد بود و جمعا 330 تخت دارد.

دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره پیگیری مسئولان دانشگاه آزاد مبنی بر رفع اختلال در ایجاد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و شفاف سازی در این زمینه گفت: برحسب پیگیری و نظارت جدی ریاست دانشگاه در طی جلساتی که برگزار شد همه در تلاش هستند تا حق و حقوق کسی پایمال نشود و اگر ذخیره‌ای اعلام شود، ذخیره است و به معنای قطعی پذیرش در دانشگاه نیست.

وی در ادامه درباره آخرین اخبار تجهیزات بیمارستان فرهیختگان یاد آورشد: بهترین تجهیزات پزشکی برای بیمارستان فرهیختگان خریداری شده و بسیاری از قراردادهای خرید ما با نوسانات بازار ارز دچار تغییرات بسیار شده است؛ اما با هماهنگی شورای عالی و نظارت دقیق معاونت توسعه و دیگر مسئولان مربوط کارها به سرعت در جهت پیشبرد اهداف درحال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تاکید کرد: حدود 40 میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان خریداری شده که بخشی از اینها خریدهای خیلی ازران سال گذشته است که با نوسات ارز درحال حاضر این تجهیزات ارزشی معادل 80 میلیارد تومان دارد و به چرخه بهره برداری خواهد رسید.

ابطحی تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه‌های موتورخانه و چیلرها راه اندازی شده، سه قسمت آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه در حال تجهیز است و نیروی کار مناسب در بیمارستان گزینش شدند و آماده به کار هستند.

وی متذکر شد: فاز اول بیمارستان فرهیختگان با 120 تخت، بخش داخلی و بخش جراحی، زنان و زایمان، اطفال، اتاق عمل و آی سی یو در نیمه اول آذر ماه به بهره‌برداری می‌‌رسد؛ اما بخش دوم که قبل از عید به بهره برداری کامل خواهد رسید، شامل بخش‌‌های فوق تخصص این بیمارستان خواهد بود که جمعا 330 تخت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پایان خاطر نشان کرد: بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستانی در طراز بیمارستان میلاد در شمال غربی تهران خواهد بود که با کلیه امکانات و اورژانسی مجهز آماده ارائه خدمات به مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 973141

وب گردی

وب گردی