برگزیدگان فراخوان مقاله نویسی با موضوعات مدیریت شهری انتخاب شدند

همزمان با هفته پژوهش، 3 اثر پژوهشی برتر حوزه مدیریت شهری که در فراخوان مقاله نویسی شهرداری منطقه 11 شرکت کرده بودند ؛ انتخاب و روز گذشته طی مراسمی در شهرداری منطقه 11 از پژوهشگران تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ، با بیان این که "فراخوان مقاله نویسی منطقه 11" در 6 محور زیست محیطی، حمل و نقل عمومی، آسیب های اجتماعی،توانمندسازی اقتصادی،کارآفرینی منطقه ای و اقتصاد گردشگری در منطقه11 مقارن با هفته کتاب و کتابخوانی آغاز و در هفته پژوهش به پایان رسید.

رشیدی افزود: 52 مقاله از پژوهشگران و کارکنان منطقه 11 به دست ما رسید که مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 3 مقاله رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 همچنین گفت: مقاله نفر اول با موضوع " سنجش توان بالقوه سرمایه اجتماعی و تاثیر آن بر افزایش مشارکت شهروندان در تفکیک زباله از مبدا" ، نفر دوم با موضوع "تحلیلی استراتژیک نقش شهرداری بر توسعه گردشگری شهری در ایجاد درآمد پایدار" و نفر سوم با موضوع " بررسی اجتماعی طرح استفاده از موتور سیکلت های برقی در منطقه11" به عنوان پژوهش های برتر انتخاب شدند.

او با بیان این که اهمیت پژوهش از منظر توسعه علمی بر کسی پوشیده نیست و لازمه برنامه ریزی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... است؛ گفت: تمام پروژه های منطقه در سطح اجرایی دارای پیوست اجرایی هستند و با توجه به این که کاربردی بودن مقالات اهمیت بسیاری دارد؛ گفت: مقالات در اختیار حوزه ها قرار خواهد گرفت و مواردی که قابلیت های لازم را داشته باشند؛ به مرجله اجرا در می آیند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990990

وب گردی

وب گردی