اقتصاد مقاومتی، راه نجات از مشکلات معیشتی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه رهایی و نجات از مشکلات معیشتی را در پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در نشست تبیینی و تحلیلی حماسه 9 دی در جمع استادان، کارمندان و دانشجویان اظهار کرد: راه نجات در این دوره هم اقتصاد مقاومتی است که مقام عظمای ولایت گفته اند و باید به سرمایه های داخلی و درونزا و برونگرا توجه شود.

وی به حماسه مردمی 9 دی ماه 88 اشاره کرد و گفت: این روزها، روزهای تجدید بیعت است و ما با آقا تجدید بیعت می کنیم. اعتقاد ما این است که ولایت فقیه خط قرمز ماست و توصیه امام خمینی (ره) بر این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب آسیبی نرسد.

رسولی افزود: نفس امام خمینی مسیح گونه و نایب برحق حضرت حجت است و این موضوع خارج از بحث سیاست است و ما همواره، همراه و همگام و تابع ولی امر مسلمین هستیم و هر کسی همراه نباشد و جلوتر و عقب تر حرکت کند چه آگاهانه و چه غیر آگاهانه از گمراهان خواهد بود.

وی ادامه داد: تاریخ معلم انسان هاست و هر ملتی از تاریخ درس نگیرد پیشرفت نکرده است . در این فتنه مقام معظم رهبری به خوبی توانستند مدیریت کنند همان طوری‌که حضرت علی (ع) هم در زمان خود بسیاری از فتنه ها را مدیریت کردند.

رسولی رهبر ایران را دانایی توصیف کرد که در مقابل رهبران غرب و جهالت تمام قرار گرفته و افزود: از اینکه خداوند در این عصر و زمان چنین رهبری فرزانه را به ما عنایت کرده برخود بالیده و دوباره با ایشان اعلام بیعت می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بیان کرد: در جهان کنونی، ایران با جریان فکری و سعادت بخش تحت تعالیم شیعه و اسلام ناب محمدی پرچمدار آن است و با قوت و قدرت به دلیل دین و ایمان و رهبری فرزانه و بصیرت مردم این نهضت ادامه دارد و هر توطئه و فتنه ای نقش بر آب خواهد شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز ریشه فتنه را در خباثت و دشمنی بدخواهان دانست.

حجت الاسلام محمد تجلایی گفت: ریشه فتنه در خباثت بدخواهان و دشمنی ها قرار گرفته است و همه فتنه گران با اصل قرآن و اسلام مخالفند.

وی جریان انقلاب اسلامی را جریانی ریشه دار و زایل نشدنی توصیف کرد و افزود: اگر جریان انقلاب بعضی جاها محدود شده است به عملکرد مسئولان بستگی دارد.

تجلایی اضافه کرد: نماینده ای که وعده های غیر عملی داده و یا وزیری که درست عمل نکرده، شرایطی فراهم می شود که باعث می شود فتنه ادامه داشته باشد.

کد خبر: 991558

وب گردی

وب گردی