بیمارستان‌های تهران با مشکل کمبود تخت مواجه هستند

استاندار تهران گفت: بیمارستان های شهرستانهای استان تهران در برخی حوزه‌ها کمبود تخت دارند، بر همین مبنا باید نیازسنجی صورت گرفته را مبنا قرار داده و برای مناطق جنوبی شهر تهران و شهرستان های اطراف استان مراکز آموزشی و درمانی لازم را ایجاد یا تکمیل کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محسنی بندپی استاندار تهران به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با همراهی امیدوار رضایی، نماینده سابق مجلس، فریده اولادقباد، عضو فراکسیون امید و جمعی از مسئولان، ظهر امروز با حضور در بیمارستان لقمان تهران از این مجموعه درمانی بازدید و از زحمات کادر پزشکی و پرستاران آن تقدیر کرد.

استاندار تهران در حاشیه این دیدار صمیمی ، پرستاران و جامعه پزشکی کشور را، از خدوم‌ترین اقشار جامعه دانست که خدمات بی بدیلی را به اقشار مختلف مردم ارائه می‌دهند.
وی افزود: حرفه پرستاری، تبلور صبر، رافت و عطوفت بوده و پرستاران در ارائه خدمات تکمیلی درمان نقش بی بدیلی را ایفا می‌کنند.
استاندار تهران گفت: در حوزه پرستاری توان علمی ما در کشور بسیار بالا بوده و بسیاری از کشورها خواستار حضور پرستاران ایرانی در حوزه های درمانی مختلف در خارج از کشور هستند و ما باید از تمام ظرفیت نیروی انسانی در حوزه پرستاری بهره ببریم.

محسنی بندپی افزود: بیمارستان های شهرستانهای استان تهران در برخی حوزه‌ها کمبود تخت دارند و به عنوان نمونه در شهرستان‌های ملارد و اسلامشهر همچنین تعدادی از شهرستان ها با این مشکل مواجه هستیم بر همین مبنا باید نیازسنجی صورت گرفته را مبنا قرار داده و برای مناطق جنوبی شهر تهران و شهرستان های اطراف استان مراکز آموزشی و درمانی لازم را ایجاد یا تکمیل کنیم. در این خصوص ردیف اعتباری مشخصی نیز برای برخی از پروژه‌ها وجود دارد که باید این ردیف را افزایش دهیم.
بندپی در پایان تأکید داشت: با بهره گیری از هماهنگی میان دولت و مجلس و همراهی نمایندگان مجمع نمایندگان استان تهران تلاش می کنیم تا فضاهای بیمارستانی جنوب تهران و استان را با سرعت بیشتری توسعه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 992674

وب گردی

وب گردی