باند سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان خودرو و اعتراف به 25 فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سامان غنی زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح استان، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با انجام یک سری تحقیقات محسوس و غیرمحسوس نهایتا اعضای باند مورد نظر که شامل 4 سارق و 3 مالخر بودند شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 25 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان های ارومیه، میاندوآب، اشنویه، بوکان و بانه معترف و اعلام داشتند که پس از سرقت، خودروهای مسروقه را در شهرستان های سقز، سردشت و مهاباد به فروش می رسانند.

سرهنگ "غنی زاده" با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروهای مسروقه 10 میلیارد ریال بود، گفت: در این راستا 21 دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه متهمان از سهل انگاری صاحبان خودروهای سوئیچ روشن جهت سرقت بهره می بردند گفت: جهت پیشگیری از بروز این چنین سرقتهایی مردم بایستی ضمن مجهز کردن خودروهای خود به لوازم ایمنی از رها نمودن خودرو به صورت روشن خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993080

وب گردی

وب گردی