اطلاعات 10هزار تجهیزات آزمایشگاهی در اختیار پژوهشگران

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، گفت: اطلاعات بیش از 10 هزار تجهیزات آزمایشگاهی مستقر در 60 شهر از 31 استان کشور در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‎فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به وجود اطلاعات آزمایشگاه ها و تجهیزات بر روی پایگاه اینترنتی شبکه، تصریح کرد: اطلاعات 462 آزمایشگاه و بیش از 10 هزار تجهیزات آزمایشگاهی مستقر در کشور روی سایت شبکه قرار گرفت تا در اختیار پژوهشگران و صنایع قرار گیرد.

وی افزود: این اطلاعات در زمینه معرفی توانمندی ها و قابلیت های مراکز عضو شبکه و نوع تجهیزات موجود در کشور است. صنایع و پژوهشگران می توانند با مراجعه به سایت شبکه، به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

به گفته اسدی‌فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی آزمایشگاهی کشور و خدمات آنها در دسترش کاربران قرار دارد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی همچنین بیان کرد: استفاده بهینه از سرمایه های ملی در حوزه زیرساخت آزمایشگاهی و تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع به خدمات آزمایشگاهی از جمله وظایف شبکه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994164

وب گردی

وب گردی