جمهوری اسلامی بازیگر اصلی منطقه است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی در منطقه است و دیگران نمی‌توانند بدون حضور یا تصمیم ما در منطقه کاری کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نشست صمیمی ارتش با مردم و اصحاب رسانه که صبح امروز(چهارشنبه) در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت: از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تهدیدات دشمن استکباری نسبت به انقلاب اسلامی ایران عنوان و اجرا شده بود که البته تمام این استراتژی‌ها شکست خورد.

وی با بیان اینکه دشمن استکباری قبل از انقلاب با حضور ژنرال هایزر آمریکایی در صدد شکست انقلاب مردم ایران بود اما موفقیتی نصیب او نشد، عنوان کرد: دشمن استکباری بعد از انقلاب، راه‌اندازی اختلافات قومی و مذهبی، ترور مردم و مسئولان، منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران، حمله مستقیم نظامی به کشور در طبس، تحمیل ۸ سال جنگ به ملت ایران، تحریم و ایجاد فتنه در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ را در دستور کار خود قرار دادند که تمامی این استراتژی‌ها شکست خورد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: علی‌رغم تمامی استراتژی‌های خبیثانه دشمن، عظمت انقلاب اسلامی حفظ شده و جمهوری اسلامی ایران امروز یک کشور سرافراز در جهان است.

امیر سیاری با بیان اینکه ما در سال‌های قبل از انقلاب، به هیچ وجه جایگاه امروز خود را در نظام بین‌الملل نداشتیم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی در منطقه است؛ دیگران مگر می‌توانند بدون حضور یا تصمیم ما در منطقه کاری کنند؟

وی افزود: امروز ما به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده‌ایم و برای کشورهای آزادی‌خواه جهان الهام‌بخش هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: ما باید خط کش بگذاریم و ببینیم قبل از ۲۲ بهمن ۵۷ کجا بودیم و امروز علی‌رغم تمام فشارها و تهدیدات در کجا قرار داریم.

کد خبر: 995542

وب گردی

وب گردی