رشد 33 درصدی تولید محصولات در پالایشگاه  پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی به افزایش تولید محصولات در این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: در این بازه شاهد رشد 33 درصدی تولید پروپان از فازهای 6،7 و 8 نیز بوده ایم.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، بهزاد سالاری، مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای 6، 7 و 8 به عنوان یک پالایشگاه مادر به خوبی نقش خود را در پشتیبانی از سایر پالایشگاه ها در عسلویه و کنگان ایفا می کند، گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان تولید گاز ترش این پالایشگاه بیش از 10 درصد افزایش داشته است.


وی همچنین به افزایش سایر محصولات تولیدی این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: در این بازه شاهد رشد 33 درصدی تولید پروپان از فازهای 6،7 و 8 نیز بوده ایم.


وی با بیان اینکه این افزایش تولید با توجه به افزایش کیفیت فرآیند در بخش های مختلف صورت گرفته است، افزود: میزان تولید بوتان پالایشگاه نیز بیش از 20 درصد تا پایان بهمن سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.


سالاری در پایان از تثبیت میزان تولید کاندنسیت تولیدی در این بازه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پالایشگاه چهارم شرایط پایداری دارد و بدون هیچ محدودیتی تولیدات خود را به ذی نفعان عرضه می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 997841

وب گردی

وب گردی