متقاضیان مواد و قطعات دانش بنیان اقساطی خرید کنند

در راستای حمایت از فعالیت شرکت های دانش بنیان ، مواد و قطعات دانش بنیان به صورت اقساطی به فروش می رسد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، مرکزامور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی برای حمایت از تولید کنندگان مواد و قطعات و کالاهای مصرفی دانش بنیان و کمک به تامین نقدینگی خریداران این نوع محصولات و توسعه بازار کالاهای دانش بنیان، سازو کاری را فراهم کرده است که بخش عمده هزینه خرید متقاضیان این محصولات به حساب شرکت های دانش بنیان واریز و به صورت اقساطی از خریداران دریافت می شود.

این تسهیلات به محصولات دانش بنیانی که لیزینگ پذیر نیستند و ماهیت مصرفی دارند تعلق می گیرد و تا سقف 80 درصد قرارداد فروش محصول به متقاضیان در قالب تسهیلات پرداخت می شود.

نرخ سود موثر برای متقاضیان 16 تا 18 درصد است و هر متقاضی می تواند محصولات دانش بنیان در حوزه مواد و قطعات را به صورت اقساطی خریداری کند.

دوره بازپرداخت این تسهیلات حداکثریکساله است و اقساط در فاصله زمانی هر یک ماه یا هر سه ماه یکبار باید پرداخت شود.

برای خرید این نوع محصولات، ابتدا شرکت های دانش بنیان باید در سامانه hamavari .com محصول خود را ثبت کنند و خریداران و متقاضیان این محصولات نیز درخواست خود را ارسال کنند و پس از تایید مستندات، تسهیلات به حساب شرکت دانش بنیان واریز می شود و توسط خریدار بازپرداخت می شود.

شرکت های دانش بنیان و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این تسهیلات باید به سامانه http://daneshbonyan.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999650

وب گردی

وب گردی