ارائه خدمات 3600  پایگاه اورژانس در ورودی شهرها

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 3 هزار پایگاه اورژانس و 600 کمپ سلامت نوروزی اورژانس در 30 کیلومتری ورودی و خروجی شهرها و نقاط حادثه خیر کشور به مردم و مسافران خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

به گزارش ایسکانیوز از وزارت بهداشت، سعید نمکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کمپ سلامت نوروزی اورژانس در منطقه «قوری چای» آزادراه کرج - تهران، گفت: پایگاه های اورژانس، آمادگی کامل و بالایی در ارائه خدمات به مردم دارند و در این زمینه برای ما و مردم، نگرانی وجود ندارد.
وی با ابراز امیدواری به اینکه سال آینده شاهد به حداقل رسیدن بیماری ها در کشور باشیم،گفت: وزارت بهداشت برنامه های مهمی در مورد آموزش های همگانی در کاهش بیماری های غیرواگیر، اجرای نظام ارجاع، تکمیل پرونده الکترونیک سلامت و توسعه پزشکی خانواده دارد.
وزیر بهداشت از تکمیل پرونده الکترونیک سلامت در بهار سال آینده خبر داد و گفت: در پنج استان کشور پرونده الکترونیک سلامت تا فروردین و اردیبهشت ماه تکمیل می شود و در سایر دانشگاه ها نیز امیدواریم آن را با توجه به انتخاب مدیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت، تا پایان بهار به سرانجام برسانیم.
وی تاکید کرد: به رغم تحریم های ظالمانه به مردم مژده می دهیم که مشکلی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی در سال آینده نداشته باشیم.
وزیر بهداشت از دوشیفته شدن مراکز بهداشتی و درمانی در سال آینده خبر داد و گفت: مراکز بهداشتی و درمانی یک شیفته در سال آینده برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات، دوشیفته کار خواهند کرد و تا پایان روز به مردم خدمت رسانی می کنند.
وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر فعالیت داروخانه های شبانه روزی، تعداد داروخانه های بیشتری فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000112

وب گردی

وب گردی