۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار ایران است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در نمایشگاه راهیان نور این نیرو در خرمشهر گفت: ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی در بازدید از نمایشگاه دریایی راهیان نور عنوان کرد: علت برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور یاداوری ارزشهای ۸ سال دفاع مقدس است و اینکه امنیت و سرافرازی امروز ما مرهون فداکاری و از خود گذشتگی مردان و زنانیست که در گذشته با پایداری در مقابل دشمنان افتخاری بزرگ رقم زدند.

دریادار خانزادی با اشاره به افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش در جنگ تحمیلی از دفاع ۳۴ روزه تکاوران این نیرو در خرمشهر نام برد و گفت:تکاوران نداجا با جانفشانی در مقابل دشمن بعثی مانع از پیشروی و رسیدن انها به اهدافشان شدند.

وی افزود: علاوه بر ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر نیروی دریایی راهبردی ارتش در دریا هم حماسه افرین شد و با انجام عملیات‌هایی نظیر عملیات شهید صفری و عملیات اشکان و عملیات مروارید پس از گذشت ۶۷ روز از جنگ تحمیلی باعث شد تا دشمن بعثی دیگر نتواند تا پایان ۸ سال دفاع مقدس در صحنه‌های دریا حضور پیدا کند

فرمانده نداجا اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا و جانبازان این مرزو بوم و به همت و توانایی فرزندان این مملکت ناوشکن‌هایی که زمان ساخت انها ۱۲ سال تخمین داشت حالا در کمتر از ۲ سال ساخته می‌شود و این گونه موارد دلیل رشد تصاعدی نیروی دریایی راهبردی ارتش در دهه ۵ انقلاب اسلامی می‌شود.

دریادار خانزادی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم گفت: حرکتهای بعدی این انقلاب بدست جوانان این مملکت است، آنهایی که در اغوش این انقلاب چشمانشان را باز کردند و رشد ونمو پیدا کردند.امروز ما در عرصه‌های رزم در دریا از انها استقبال می‌کنیم و دستشان را به گرمی می‌فشاریم.

وی در پایان افزود:در تاریخ بسیاری از کشورها روزهایی وجود دارد که باعث افتخار و مباهات انها می‌شود. انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون لحظه به لحظه پر از حماسه افرینی بوده و این ۸ سال دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر ۴۰ سال اقتدار اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000125

وب گردی

وب گردی