دلخوشی مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همه دلخوشی های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب شما جوانان هستید چرا که به زودی تمام مسئولیت‌ها به دست شما سپرده خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با بازدید تعدادی از زائرین سرزمین‌های عملیاتی جنوب غرب کشور از ارتفاعات میشداغ، تکاوران تیپ ۳۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش با اجرای عملیات اعتماد به نفس و رزم شبانه، بخشی از خاطرات پرشور دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در جمع زائرین راهیان نور در میشداغ گفت: خدا را شاکریم که در ایام ولادت بزرگ سردار اسلام حضرت علی (ع) در مکانی قرار داریم که جای جای آن یادآور فداکاری ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس و قطعه‌ای از بهشت است.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: امنیت امروز را مدیون مرزدارانی هستیم که چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در جای جای مرزهای ایران اسلامی مشغول حراست وپاسداری از این سرزمین مقدس بوده و هستند و جا دارد که با تمام وجود از همه این عزیزان تشکر کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی، ضمن بیان نقش ارتش در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، صدام به تصور آماده نبودن ارتش به کشور حمله کرد اما دیدید که چگونه ارتش ما در ماه‌های ابتدایی جنگ در برابر آن ایستادگی کرد و تمام نقشه‌های شوم آن نقش بر آب شد.

وی نقش جوانان را در ادامه گام دوم انقلاب بسیار تأثیر گذار دانست و گفت: همه دلخوشی های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب شما جوانان هستید چرا که به زودی تمام مسئولیت‌ها به دست شما سپرده خواهد شد. در گام دوم انقلاب انتظار می‌رود شما جوانان گام‌هایتان را مستحکم‌تر بردارید و مطمئنم که همینطور خواهد شد.

شایان ذکر است انجام عملیات رزم شبانه و اعتماد به نفس تکاوران ارتش تا پایان ایام راهیان نور، هر شب انجام خواهد شد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000126

وب گردی

وب گردی