دانش و تجربه مراکز علم و فناوری در خدمت رونق تولید داخلی قرار می‌گیرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تبریک سال نو به مردم ایران و جامعه دانشگاهی کشور تاکید کرد: آمادگی کامل داریم در سال پیش رو که از سوی مقام معظم رهبری، سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، تمامی دانش و تجربه مراکز علم و فناوری را برای محقق شدن اشتغال و تولید در کشور، در خدمت ارتقا و رونق تولیدات داخلی قرار دهیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تبریک سال نو به مردم ایران و جامعه دانشگاهی کشور تاکید کرد: به حول و قوه الهی، آمادگی کامل داریم در سال پیش رو که از سوی مقام معظم رهبری، سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، تمامی دانش و تجربه مراکز علم و فناوری را برای محقق شدن اشتغال و تولید در کشور، در خدمت ارتقا و رونق تولیدات داخلی قرار دهیم.

متن کامل پیام نوروزی منصور غلامی به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار... یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال... حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد به تمامی مردم ایران و بخصوص جوانان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم. تقارن این نوشدن را با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) را به فال نیک و نیک اختری مردم عزیزمان و دوستداران آن حضرت می گیریم و سالی سرشار از سلامتی، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای ایشان مسئلت دارم.

در سالی که گذشت خانواده آموزش عالی، اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و مسوولین با تلاش فراوان و صادقانه، این مجموعه گرانقدر را با موفقیت به پیش بردند و شاهد دستآوردهای ارزشمند علمی و فنآورانه متعدد بودیم. قراردادن دانش و یافته های علمی و فناوری های جدید در خدمت جامعه، تلاش برای کیفی سازی آموزش در تمامی مراکز آموزش عالی، تربیت دانش آموختگان ماهر و کارآفرین با حفظ جایگاه علمی ایران عزیز در سطح جهانی از اهداف مهمی بود که در سال گذشته برای رسیدن به آنها همکاران عزیز زحمات شبانه روزی کشیدند.

در سال ۹۸ نیز تمامی همت و تلاش جامعه علمی کشور برای ادامه مسیر در کسب توفیقات و توسعه خدمت به جامعه در ضمن حفظ جایگاه جهانی خواهد بود. ساماندهی آموزش عالی به منظور ارتقای کیفی و افزایش کارایی و اثر گذاری منابع و امکانات در رسیدن به اهداف برنامه ای از جمله برنامه های مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

به حول و قوه الهی، آمادگی کامل داریم در سال پیش رو که از سوی مقام معظم رهبری، سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، تمامی دانش و تجربه مراکز علم و فنآوری را برای محقق شدن اشتغال و تولید در کشور، در خدمت ارتقاء و رونق تولیدات داخلی قرار دهیم.
در پایان برای همه مردم عزیز ایران و بخصوص همکاران ارجمند آرزوی سلامت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000165

وب گردی

وب گردی