دانشگاه ها در سال 98 باید در جهت مشکلات اقتصادی کشور حرکت کنند/باید هم‌افزایی محسوسی میان جامعه و دانشگاه ایجاد کرد

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی گفت: باید هم‌افزایی محسوسی میان جامعه و دانشگاه ایجاد کرد تا دانشگاه ها صرفا به محلی برای تحصیلات تکمیلی تبدیل نشود. تفاهم‌نامه‌های زیادی با نهادهای مختلف امضا کرده ایم و مسیر خود را در سال جدید ادامه خواهیم داد.

سید ابوالحسن نائینی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص چشم‌انداز دانشگاه بین‌المللی امام خمینی برای سال 98 اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده کرد. درهای دانشگاه بین‌المللی امام خمینی به روی همه دانشجویان، استادان، مدیران و مسئولان باز است و از پیشنهادات و انتقادات تمام صاحب‌نظران استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در سال های اخیر، ارائه راهکار علمی برای مشکلات و موانع در قالب پایان‌نامه بوده است چرا که اعتقاد داریم دانشگاه علاوه بر کوشش در حوزه آموزش و پژوهش، باید نگاهی ملی نیز داشته باشد و در جهت کمک به حل مسائل، قدم بردارد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی تصریح کرد: دانشگاه امام خمینی به عنوان تنها دانشگاه بین‌المللی ایران، استادان زبده و پویایی دارد و یکی از دانشگاه های قابل اعتنا و مهم در کشور محسوب می شود. به همین دلیل سعی داریم ارتباط خود با جامعه را گسترش دهیم تا نقش مؤثر و ملموسی ایفا کنیم.

نائینی خاطرنشان کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی آمادگی خود را برای همکاری استانی، منطقه ای و کشوری اعلام کرده و در این راستا اقداماتی هم انجام داده است. باید هم‌افزایی محسوسی میان جامعه و دانشگاه ایجاد کرد تا دانشگاه ها صرفا به محلی برای تحصیلات تکمیلی تبدیل نشود. تفاهم‌نامه‌های زیادی با نهادهای مختلف امضا کرده ایم و مسیر خود را در سال جدید ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000177

وب گردی

وب گردی