اطلاعیه شماره ۲ هلال‌احمر درمورد مناطق سیل‌زده

جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌کند. می‌توانید برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه *۷۸۰*۱۱۲# اقدام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، در این اطلاعیه آمده است: نیروهای امدادی، تجهیزات لازم و اقلام ضروری به حد کفایت در منطقه وجود دارد. بنابراین برای امدادرسانی در این شرایط بحرانی نیازی به کمک‌های مردمی و حضور افراد عادی در منطقه نیست چرا که در اغلب موارد اوضاع را بحرانی‌تر می‌کند.

اما مردم سیل زده بعد از فروکش کردن سیل نیاز به کمک‌های بیشتری دارد و متأسفانه همانطور که در حوادث مشابه تجربه شده، به دلیل کاهش احساسات افکار عمومی در آن موقع کمتر کسی حاضر به ارسال کمک می‌شود.

از سویی دیگر در این گونه شرایط مردم بسیاری خواهان مشارکت در این خصوص هستند اما هیچ مسیر قانونی در این زمینه نمی‌یابند و گاه در دام افرادی می‌افتند که مقاصد دیگری دارند.

از این رو، جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌کند. بنابراین افرادی که تمایل به کمک دارند از هم اکنون می‌توانند برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه #۷۸۰* اقدام کنند.

جمعیت هلال احمر به عنوان امین شما و برای جبران خسارات ناشی از سیل پس از دریافت کمک‌ها اقدام مقتضی را انجام و سپس گزارش آن را به افکار عمومی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000283

وب گردی

وب گردی