آمادگی وزارت بهداشت برای تامین دارو، تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده

وزیر بهداشت در ابلاغی، دکتر جان بابایی و دکتر کولیوند را به عنوان نمایندگان ویژه وزارت بهداشت به مناطق سیل زده اعزام و آمادگی معاونت ها و مدیران وزارت بهداشت را در تامین دارو، تجهیزات پزشکی و دیگر نیازهای اورژانسی مردم مناطق سیل زده، اعلام کرد. 

به گزارش ایسکانیوز، متن این ابلاغیه به شرح زیر است؛

همکاران ارجمند

جناب آقای دکتر جان بابایی

معاون محترم درمان

جناب آقای دکتر کولیوند

رییس محترم سازمان اورژانس کشور

آغاز سال نو با افزایش چشمگیر نزولات آسمانی نشانه ای از رحمت الهی و سالی پربرکت است، مع الوصف، سیلاب ها و طغیان رودخانه ها مشکلات جدی را برای گروهی از هموطنان مان ایجاد کرده که در این میان استان گلستان متحمل بیشترین تهدید از این بابت شده است؛ چنانکه در بعضی از شهرستان های آن استان تعدادی از مراکز خدمات رسانی دانشگاه علم پزشکی و خدمات درمانی نیز دچار آسیب جدی گردیده است، اینجانب از لحظات نخست با تماس مکرر پیگیر وضعیت خدمات رسانی همکاران مان به آسیب دیدگان ناشی از این شرایط بوده ام. با وجود این، ضرورت دارد شما عزیزان به عنوان نمایندگان اینجانب سریعا به محل مراجعه نموده و از نزدیک ناظر بر حسن انجام خدمت رسانی به مردم نیازمند آن منطقه باشید. ضمنا، قسمت هایی از استان های سمنان، مازندران، خراسان شمالی و دیگر مناطق مورد تهدید شرایط اضطراری جوی نیز، باید مورد توجه جدی باشند. درصورت نیاز، اینجانب در اسرع وقت در منطقه حضور خواهم یافت.

بدیهی است، کلیه معاونت ها و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تامین دارو، تجهیزات پزشکی و دیگر نیازهای اورژانس حداکثر همراهی را خواهند داشت.

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1000286

وب گردی

وب گردی