احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور چالوس

هواشناسی استان البرز با توجه به استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی برای محور کوهستانی چالوس ریزش سنگ و سقوط بهمن را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، منصور رحمانیان با اعلام آخرین وضعیت جوی استان، گفت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی حکایت دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز پی آمد استقرار جوی پایدار در منطقه را آسمانی صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات همراه با مه صبحگاهی و در بعضی‌اوقات همراه با افزایش ابر اعلام کرد.

وی کیفیت هوای کلان‌شهر کرج را سالم اعلام کرد و گفت: کمینه دمای هوای امروز کرج ۶ درجه سانتی‌گراداست.

پیش‌بینی یخبندان شبانگاهی در طالقان

رحمانیان برای شهرستان طالقان یخبندان شبانگاهی را پیش‌بینی کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دمای هوای این شهرستان منفی ۲ درجه سانتی‌گراداست.

مدیرکل هواشناسی استان البرز کیفیت هوای شهرستان‌های هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد را سالم اعلام کرد و گفت: کمینه دمای هوای دیزین منفی ۷ درجه سانتی‌گراداست.

وی در بخش دیگری به وضعیت جوی محور کوهستانی کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری است، همچنین مه رقیق نیز پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان بیشینه سرعت باد در این محور را ۲۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور کرج - چالوس پیش‌بینی می‌شود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000305

وب گردی

وب گردی