وضعیت سربازان سیل زده درحال بررسی است

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: وضعیت سربازان سیل زده درحال بررسی است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، وضعیت سربازان مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندان درحال بررسی است تا بتوانند در کنار خانواده های خود باشند.
وی افزود: سربازانی که در مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران ساکن هستند شامل تصمیمات ستادکل نیروهای مسلح در مورد مرخصی و ترک یگان خدمتی می شوند.
معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای این‌گروه از سربازان اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: ستادکل نیروهای مسلح از سربازانی که در کنار نیروهای امدادی به یاری مردم شتافته اند، قدردانی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، پیرو فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا به سردار سرلشگر محمدباقری رییس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر ضرورت گسیل امکانات بیشتر به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران، وی امشب در ابلاغیه ای به فرماندهان سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع دستور داد علاوه بر کمکهای انسانی، لجستیکی و بهداشتی که تا به حال انجام داده‌اند، در یک اقدام دقیق، همپوشانی شده و جهادی، حمایت های جامع و منسجم از آسیب دیدگان را تا زمان استقرار آرامش هموطنان ادامه دهند.
گفتنی است، بارش شدید باران در روزهای پایانی اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، به سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان منجر شد.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1000329

وب گردی

وب گردی